Intrebari Frecvente
CUM COMAND?
Am nevoie de cont pentru a comanda?
Nu este obligatorie crearea unui cont pentru a comanda. Daca alegi sa aloci 2 minute pentru crearea unui cont insa, vei putea avea acces oricand la istoricul comenzilor, vei putea beneficia de promotii preferentiale si multe alte beneficii.
Care este modalitatea de procesare a comenzii?
Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, in ordinea primirii lor. Exceptie fac weekendurile si sarbatorile legale, cand pot aparea intarzieri in operatiunile de procesare si livrare a comenzilor.
Comenzile se preiau dupa urmatorul program:
- Comanda plasata luni-joi (pana in ora 23:59) – procesare in urmatoarea zi.
- Comanda plasata vineri-duminica – procesare in cursul zilei de luni.
De Sarbatori, volumul comenzilor poate fi peste cel normal, motiv pentru care programul de mai sus poate suferi modificari.
Comenzile sunt preluate in ordine cronologica primirii acestora, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este actualizata zilnic, exista posibilitatea comandarii unui produs care nu se mai afla temporar in stoc. In aceasta situatie, vei fi contactat pentru a confirma anularea, livrarea partiala a comenzii sau inlocuirea produsului indisponibil cu un alt produs.
CARE SUNT COSTURILE DE LIVRARE?
Costurile de livrare de la 19,5 lei si pot varia in functie de greutatea bruta a coletului.
Nu uita ca la comenzile de peste 400 lei beneficiezi de LIVRARE GRATUITA.
POT COMANDA SI PRIN TELEFON?
Din pacate volumul mare de comenzi din aceasta perioada nu ne permite sa preluam comenzi telefonic.
Daca ai intampinat o problema in plasarea comenzii pe www.food-mall.ro, te rugam sa ne trimiti un email cu o captura a ecranului pe contact@food-mall.ro .
CUM PLATESC?
In momentul de fata sunt disponibile urmatoarele modalitati de plata:
- Plata numerar la livrare
- Plata prin transfer bancar (OP)
Comanda nu va fi expediata pana nu vom avea confirmarea transmiterii fondurilor in contul nostru. Procesarea platii poate dura 2-3 zile in functie de banca din care se face transferul. - Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard)
Toate preturile contin TVA de 9%.
CAND SE LIVREAZA COMANDA MEA?
Livrarea se face prin sericiu de curierat rapid. In momentul in care predam curierului comanda ta, vei primi un e-mail in care iti comunicam durata estimata a livrarii.
Termenul maxim de livrare a comenzii este de 5 zile lucratoare.
Pe colet vor fi tiparite datele tale de contact (nume complet, adresa, telefon), de aceea este esential sa ne comunici in formularul de comanda datele corecte si complete, inclusiv un numar de telefon la care curierul sa te poate contacta cu usurinta.
In ziua livrarii, un curier te va contacta pentru a verifica disponibilitatea ta pentru preluarea comenzii.
AM PRIMIT UN CUPON DE REDUCERE. CUM IL POT FOLOSI?
Poti beneficia de reducerea din cupon prin introducerea codului de discount si apasarea butonului ‘APLICA CUPONUL’ in sectiunea COSUL MEU.
AM PRIMIT COMANDA INCOMPLETA SAU ALT PRODUS DECAT CEL COMANDAT
In cazurile putin probabile in care lipsesc unul sau mai multe produse din comanda sau ai primit altceva decat ai comandat, te rugam sa ne contactezi in termen de 48 ore la adresa de email contact@food-mall.ro.
Vom reveni la tine in maxim 2 zile lucratoare pentru a intelege ce s-a intamplat si pentru a remedia problema.
CARE ESTE POLITICA DE RETUR?
Gasesti mai multe informatii despre politica noastra de retur aici.